تعمیر کنترلر دانفوس DANFOSS

تعمیر کنترلر دانفوس DANFOSS

تعمیر کنترلر دانفوس DANFOSS- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی Cotroller  برند دانفوس DANFOSS

کنترلر دما

در صنعت برای نگهداری یک فرایند در دمای مشخص از کنترلر دما استفاده می گردد. کنترلر با تنظیم دما متناسب با نیاز کاربر عمل می نماید.

کنترل کننده ها معمولا به سه دسته کنترلر ON/OFF ، کنترلر PID و Proportional طبقه بندی می شوند.

در کنترل کننده ON/OFF ازیک ترموستات و سنسور هایی نظیر: ترموکوپل ها thermocouples ، thermistors و… استفاده می نماید.

در سیستم کنترلی Proportional از یک نوع ترموکوپل RTD  به کار گرفته می شود و از یک نقطه  برای تنظیم دما استفاده می شود به گونه ای که بار سرمایش یا گرمایش در آستانه نقطه تنظیم دما توسط رله کاهش می یابد.

 

 

بررسی اجمالی میکرو کنترلر DANFOSS مدل PLUS+1

 شرکت دافوس طیف گسترده ای از میکرو کنترلر را ارائه می دهد. در مدل CAN PLUS+1 به عنوان مغز هوشمند کنترل خودرو ، با توجه به نیاز های کاربر به سرعت باور نکردنی قابل برنامه ریزی می باشند.

میکرو کنترلر قدرتمند PLUS+1 ، اطلاعات  در هر گره  از سیستم کنترل را پردازش می کند . همچنین برای ماشین های کوچک هم به طور مستقل تاثیر بسزایی را ایفا می کند.

میکرو کنترلر PLUS+1 ، قابلیت سازگاری با تکنولوژی سریع DSP حتی در پیچیده ترین برنامه ها را دارد همچنین انعطاف پذیری بالا در نصب از مزیت های منحصر این نسل از کنترلر های DANFOS است.

خصوصیات بارز میکرو کنترلر Microcontroller PLUS+1

این میکرو کنترلر مجهز به یک سیم کابل USB به طول ۱۱۰ سانتی متر و یک کابل CAN  به طول ۳۰ سانتی متر است و ورودی CAN به یک کانکتور ۹ پین D-SUB متصل می شود.

در پلاس وان با استفاده از  رابط  ارتباطی CG 150 USB/CAN می توان پارامتر های تنظیم برنامه را آپلود و دانلود نمود که این عمل در شبکه CAN و یک درگاه USB کامپیوتر امکان پذیر است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *